مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:462020-01-26سياسي

بهزیستی در راستای کمک به جامعه هدف بیشتر اقدام کند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تلاش مجموعه بهزیستی سیستان و بلوچستان باید این باشد که نسبت به جذب اعتبارات بیشتر تلاش کند و در راستای کمک رسانی به جامعه هدف قدم های بیشتری برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اظهار کرد: امیدوارم شما و همکارانتان در سمت خود موفق باشید و محل خدمت شما اگر موجب باز شدن گره از زندگی مردم شود بسیار ارزشمند است.

وی افزود: تلاش مجموعه بهزیستی استان باید این باشد که نسبت به جذب اعتبارات بیشتر تلاش کند و در راستای کمک رسانی بیشتر قدم های بیشتری برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در ادامه گفت: مسئله مهم در مجموعه بهزیستی استان این است که با اولویت بندی آسیب ها نسبت به حل مسائل مهم تر بیشتر اقدام شود تا هر چه سریع تر به متوسط کشوری نزدیک شویم.

عزیزالله جهانتیغ، مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار اظهار داشت: مجموعه بهزیستی دارای حدود 170 برنامه مدون در راستای خدمت رسانی به مردم استان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی در راستای کمک به جامعه هدف بیشتر اقدام کند

بهزیستی در راستای کمک به جامعه هدف بیشتر اقدام کند