مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:402020-01-26اقتصادي

حجم تجارت کشور به 72 میلیارد دلار رسید / واردات 19 میلیون تن کالای اساسی


رییس کل گمرک ایران با بیان اینکه 72 میلیارد دلار صادرات و واردات در 10 ماهه سال 98 داشتیم، گفت: در این مدت 19 میلیون تن کالای اساسی وارد کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی میراشرفی صبح امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: سازمان جهانی گمرک شعار سال 2020 را گمرک تقویت کننده ثبات اقتصادی، شکوفایی محیط زیست نام گذاری کرده است که امیدواریم بتوانیم به این هدف برسیم.

سال گذشته شعار مرزهای هوشمند بود که گمرک توفیقات خوبی در این جهت به دست آورد و در اجرای بحث اقتصاد هوشمند که برنامه وزیر اقتصاد نیز است اقداماتی را انجام دادیم.

رییس کل گمرک ایران افزود: از سازمان های پیشرو در الکترونیکی کردن فعالیت ها بوده ایم و در حال حاضر کامل کاغذ حذف شده است که در پی آن جعل هم از بین می رود.

همچنین در بحث کاهش تبانی و فساد و افزایش سلامت ارائه خدمات را با کمترین مواجه حضوری ذی نفعان با گمرک در دستور کار داشتیم که در این راستا بحث کارشناسان مجازی را داشتیم که برای اولین بار در گمرک ایجاد شد.

وی ادامه داد: مجازی کردن خدمات موضوع دیگر در دستور کار ما بود که در حال حاضر بخشی از خدمات را روی اپیلیکیشن موبایل داریم.

همچنین برای هوشمندسازی خدمات، توانستیم در بحث تولید پلمب الکترونیک و هوشمند با توان داخلی و کمترین هزینه تولید کردیم و در حال حاضر در کلیه گمرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم تجارت کشور به 72 میلیارد دلار رسید / واردات 19 میلیون تن کالای اساسی

حجم تجارت کشور به 72 میلیارد دلار رسید / واردات 19 میلیون تن کالای اساسی