مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-26سياسي

طراحان مدولباس درجه بندی می شوند


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ارتقای فنی و درجه بندی توانمندی هنرمندان حوزه مد و لباس با برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، با حضور در پنجمین ورکشاپ مد، مزون داری و برندسازی به گفت وگو و تبادل نظر با طراحان، مزون داران، مدیران عامل برندهای پوشاک کشور و علاقه مندان به این حوزه پرداخت.

شفاپور با اشاره به برنامه هایی که برای توسعه، رشد و اعتلای مد و لباس کشور دارد، گفت: امیدوارم با همکاری و هم فکری شما فارغ از مسائل سیاسی و با نگاهی تخصصی و حرفه ای به حوزه مد و لباس بتوانیم این حوزه را توسعه داده توانمندتر کنیم.

وی مسئله آموزش را از مباحث مهمی برشمرد که بعد از بهمن ماه (اتمام جشنواره فجر) به صورت جدی آن را پیگیری خواهد کرد و افزود: آموزش های کوتاه مدت و بلند مدت در دستور کار ما قرار داد.

آموزش های کوتاه مدت برای افرادی که تجربه عملی در حوزه مد و لباس دارند ولی تحصیلات آکادمیک ندارند، برگزار می شود تا با کسب مدرک از این دوره ها بتوانیم درجه هنری به این گروه از هنرمندان اعطا کنیم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در ادامه گفت: آموزش های ضمن خدمت هم توسط گروه های متخصص به صورت ورکشاپ برگزار می شود و مدارک صادر شده برای شرکت کنندگان در ارتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحان مدولباس درجه بندی می شوند

طراحان مدولباس درجه بندی می شوند