مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-26سياسي

تدوین دستورالعمل برای کندوپوش معابر شیراز


معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز اعلام کرد که به زودی دستورالعمل مربوط به کندوپوش معابر شهری تدوین و ارائه خواهد شد تا موضوع حفاری های عمرانی و ترمیم آن توسط دستگاه های مختلف خدمات رسان، - ساماندهی شود.

اسماعیل صالحی یکشنبه 6 بهمن در جلسه با نمایندگان دستگاه های خدمات رسان شهری در شیراز، گفت: دستورالعمل به روز شده حفاری با توجه به قوانین، مصوبات و آیین نامه های بالادستی، تهیه، تدوین، نهایی و ابلاغ می شود.

با اشاره به انتقال واحد حفاری به معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز، گفت: این اقدام منجر به اجرا و نظارت بهتر بر روند حفاری های عمرانی از سوی سایر دستگاه های خدمات رسان و بهبود روند کار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای منسجم تر شدن وضعیت نظارت بر حفاری و ترمیم معابر، طی سال های اخیر اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: با توجه به استقرار اداره های راهسازی و آسفالت، دفتر فنی و دیگر عوامل موثر در این معاونت، انتقال واحد حفاری به معاونت فنی و عمرانی می تواند نظارت بر حفاری و ترمیم معابر را منسجم تر کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه بیشتر حفاری ها توسط سایر دستگاه های خدمات رسان انجام می شود، گفت: دستورالعمل جدید کندوپوش در راستای بهبود خدمات رسانی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دستورالعمل برای کندوپوش معابر شیراز

تدوین دستورالعمل برای کندوپوش معابر شیراز