مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:152020-01-26پزشكي

دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا در کشور ابلاغ شد


معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ دستورالعمل مقابله (تشخیص و درمان) با ویروس کرونا در کشور و مبادی مرزی خبر داد و گفت: - ، علیرضا رییسی افزود: این دستورالعمل در واقع ترجمه آخرین دستورالعمل تشخیص، درمان، مراقبت و ارجاع ویروس کرونای سازمان بهداشت جهانی است که در ایران بومی سازی و به دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ شده و با همکاری سازمانهای همکار شامل سازمان نظام پزشکی، سازمان تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و هلال احمر و نیز سازمانهای دیگری مانند فرودگاهها و گمرک اجرا می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه ای که در کنترل بیماری های واگیر در مواقع خاص از جمله در زمان برگزاری مراسم حج در کشور وجود دارد، توان پیشگیری با این نوع بیماری ها در کشور بالا است و تیم های مراقبتی آموزش دیده در کشور وجود دارد.

معاون وزیر بهداشت گفت: یکی از اقدامات مهمی که بر اساس ابلاغیه جدید کنترل ویروس آنفلوانزا در کشور انجام می شود، غربالگری و کنترل مسافرانی است که از چین به ایران می آیند.

بر این اساس تمام مسافرانی که در فرودگاه امام خمینی(ره) از چین به ایران می آیند و نیز مسافرانی که به صورت غیرمستقیم با پروازهای کشورهای دیگر به فرودگاه های کشور می آیند، کنترل می شوند و در صورتی که تب یا سایر علایم بیماری تنفسی داشته باشند، تحت معای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا در کشور ابلاغ شد

دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا در کشور ابلاغ شد