مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 06:502020-01-26سياسي

سند آمایش، محور همه فعالیت های دستگاه های اجرایی قرار خواهد گرفت


با اجماعی که بر مبنای این سند در استان به وجود می آید، سند آمایش سرزمین استان محور همه فعالیت دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد اظهار داشت: اجرای برنامه ها برای سال آینده باید طبق سند آمایش و در نظر گرفتن شرایط اجرا شود تا نتایج مفیدی برای مردم و توسعه استان به دنبال داشته باشد.

وی افزود: انتظار این است که سند آمایش استان با همکاری و تعامل خوبی که بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از نخبگان در حوزه های مختلف وجود دارد به جمع بندی خوبی برسد.

استاندار اظهار داشت: باید نقص های موجود در سند آمایش در تعامل با مدیران دستگاه های مختلف و اعمال نقطه نظرات آن ها در سند برطرف شود و همه دستگاه های اجراکننده این سند نسبت به موارد موجود در سند آمایش توجیه شوند.

طالبی خاطرنشان کرد: توسعه همه جانبه و متوازن استان  درگرو برنامه محوری دقیق و توجه خاص به سند آمایش است که و باید تمام نهادها و دستگاه های اجرایی برای تحقق آن وظایف را انجام دهند.

وی اضافه کرد: در سند آمایش،  تمام راهبردها و جهت گیری های موردنیاز و اساسی بر اساس مناطق مختلف با توجه به محدودیت ها و ظرفیت هایی که وجود دارد مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش، محور همه فعالیت های دستگاه های اجرایی قرار خواهد گرفت

سند آمایش، محور همه فعالیت های دستگاه های اجرایی قرار خواهد گرفت