مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 06:502020-01-26سياسي

از خاطرات رفیق دوست؛ ختم غائله کردستان به دست شهید کاظمی و احمد متوسلیان


در خاطرات محسن رفیق دوست به نقش شهید متوسلیان اشاره می شود.

او می نویسد: با اعزام نیروهای مردمی و سپاه به کردستان، غائله گنبد و کردستان هم به پایان رسید و بیشترین نقش را در ختم بحران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از کتاب خاطرات محسن رفیق دوست با حضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی امروز یکشنبه 6 بهمن ماه، از ساعت 14:30 با سخنرانی سردار سرلشکر محسن رضایی، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، سردار سرتیپ محسن رفیق دوست و حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان در محل باغ کتاب تهران برگزار می شود.

همزمان با رونمایی این اثر برای نخستین بار بخش هایی از این کتاب منتشر می شود: * تشکیل سپاه؛ آرم و لباس سپاه چطور انتخاب شد؟ .

آقای منصوری فرمانده سپاه شد، من مسئول تدارکات، شهید کلاهدوز مسئول آموزش، ابوشریف مسئول عملیات و یوسف فروتن مسئول روابط عمومی.

مدتی بعد، شورای انقلاب رسمآ احکام این شورای فرماندهی را صادر کرد و دفتر سپاه پاسداران هم به سلطنت آبادـ که بعدآ به دلیل وجود سپاه به خیابان پاسداران تغییر نام دادـ انتقال یافت و از آن پس سپاه پاسداران تنها نیروی نظامی قانونی کشور بود که مشغول فعالیت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خاطرات رفیق دوست؛ ختم غائله کردستان به دست شهید کاظمی و احمد متوسلیان

از خاطرات رفیق دوست؛ ختم غائله کردستان به دست شهید کاظمی و احمد متوسلیان