مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 06:452020-01-26دانش

دانشگاه آزاد در 10 رشته رتبه اول کشور را کسب کرد


معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با یک جهش بزرگ در 10 رشته رتبه اول کشور و 3 رشته موضوع دانشگاهی رتبه دوم کشور را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بابک نگاهداری گفت: بر اساس آخرین ویرایش پایگاه طلایه داران علم (ESI) در دی ماه 1398، دانشگاه آزاد اسلامی با یک جهش بزرگ در 10 رشته موضوع های مؤثر ایران رتبه اول و در 3 رشته رتبه دوم کشور را کسب کرد.

نگاهداری اظهار داشت: دانشگاه های ایران در 22 رشته موضوعی به عنوان دانشگاه های مؤثر رتبه بندی شده اند.

در اکثر این رشته ها یعنی 14 رشته-موضوع، دانشگاه آزاد اسلامی حضور مؤثر داشته است و در 10 رشته در تعداد مستندات علمی رتبه اول را کسب کرده است.

وی ادامه داد: این رشته ها عبارتند از ریاضیات، شیمی، علوم رایانه، علوم کشاورزی، علوم گیاهان و حیوانات، علوم محیطی و بوم شناسی، علم مواد، مهندسی، فیزیک و زیست شناسی و بیوشیمی.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در سه رشته موضوع داروشناسی و سم شناسی، علوم زمین و علوم اجتماعی (عمومی) رتبه دوم کشور را در تعداد مستندات علمی کسب کرده است.

معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در سه رشته موضوع زیست شناسی و بیوشیمی، علوم زمین و علوم اجتماعی (عمومی) دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد در 10 رشته رتبه اول کشور را کسب کرد

دانشگاه آزاد در 10 رشته رتبه اول کشور را کسب کرد