مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 06:302020-01-26ورزشي

درخشش ووشوکاران جوان قمی با راهیابی به اردوی تیم ملی


رییس هیئت ووشوی استان قم از درخشش ووشوکاران جوان قمی با راهیابی به اردوی تیم ملی در جریان رقابت های انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان خبر داد.

- جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سال ایده آل ووشوی قم تکمیل شد و ووشوی قم در آستانه تاریخ سازی قرار گرفت به طوری که راهیابی ووشوکار جوان قمی به اردوی تیم ملی در بخش ساندا و سپس درخشش یک ووشوکار دیگر قمی در بخش تالو مایه افتخار ووشوی قم شد.

وی افزود: در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی نوجوانان و جوانان ووشو که در سنندج برگزار شد ساندا کارانی از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این میان ووشوکار جوان قمی، مهدی هنرچی بازیکن وزن منفی 60 کیلوگرم تیم منتخب استان قم با درخشش در این مسابقات به جمع 4 ساندا کار برتر این وزن پیوست.

رییس هیئت ووشوی استان قم گفت: بدین ترتیب این ووشوکار جوان قمی موفق به کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی جوانان شد و هنرچی برای بر تن کردن پیراهن تیم ملی و حضور در مسابقات آسیایی هند باید بهار سال آینده با حریفان خود در این اردو به رقابت بپردازد.

محمدزاده بیان داشت: همچنین در روز اول مسابقات انتخابی تیم ملی تالو نونهالان، نوجوانان و جوانان محمدمهدی سپهری تالوکار نوجوان استان قم با عملکرد خوب خود و با کسب نمره 8/66 در اجرای فرم جین شو موفق به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ووشوکاران جوان قمی با راهیابی به اردوی تیم ملی

درخشش ووشوکاران جوان قمی با راهیابی به اردوی تیم ملی