مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 05:452020-01-26اقتصادي

افزون بر 37 میلیاردریال وام به طرح های روستایی ری پرداخت شد


حمیدرضا داداشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بانک های عامل بیشترین تسهیلات را به طرح های احداث و توسعه گلخانه و دامداری پرداخت کرده اند که بر اساس آن 924 اشتغال مستقیم و یکهزار و 711 اشتغال غیر مستقیم در مناطق روستایی شهرستان ری ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و کارآفرینی امید، عامل پرداخت تسهیلات روستایی، عشایری در شهرستان ری هستند.

داداشی با اشاره به اینکه سامانه کارا در راستای ایجاد فرصت های شغلی پایدار در مناطق روستایی و عشایری راه اندازی شده است، افزود: کشاورزان و افراد کوچ نشین با ثبت نام در این سامانه می توانند طرح های اقتصادی خود را ثبت نمایند تا در صورت تایید مراجع قانونی به بانک های عامل معرفی شوند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری در ادامه از پرداخت تسهیلات به 2 طرح اشتغال فراگیر در بخش های صنعتی این شهرستان اشاره کرد و افزود: هفت میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون به طرح های اشتغال پایدار پرداخت شده است.

داداشی با اشاره به اینکه طرح های اشتغال پایدار شهرستان ری در حوزه پوشاک و دامداری بوده است، ابراز کرد: 90 نفر به صورت مستقیم و 350 نفر به صورت غیر مستقیم صاحب شغل پایدار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزون بر 37 میلیاردریال وام به طرح های روستایی ری پرداخت شد

افزون بر 37 میلیاردریال وام به طرح های روستایی ری پرداخت شد