مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 05:302020-01-26اقتصادي

75 درصد املاک روستاییان فاقد سند است/ ایجاد مراکز فنی و حرفه ای برای 5700 دهستان


معاون سابق توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه منازل 96 درصد روستاییان تا سال 1396 سند دار شد، افزود: متاسفانه نزدیک به 75 درصد املاک روستاییان فاقد سند هستند که یکی از راه های فساد در کشور محسوب می شود.

- معاون سابق توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه منازل 96 درصد روستاییان تا سال 1396 سند دار شد، افزود: متاسفانه نزدیک به 75 درصد املاک روستاییان فاقد سند هستند که یکی از راه های فساد در کشور محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل رضوی درباره الزامات تولید و اشتغال روستایی اظهار کرد: روستا پایگاه و خاستگاه تولید و روستایی هم تولیدکننده است اما متاسفانه ما قدر و منزلت تولید کنندگان را نمی دانیم.

وی تخصیص بودجه با کارمزد صفر درصد به توسعه روستایی را به اذن مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی در طول تاریخ بی سابقه خواند و گفت: مجلس باید این موضوع را در بودجه 99 تکرار کند، چراکه تخصیص این مبلغ برای یکبار مشکلی را از تولید برای 66 هزار روستا و آبادی و 26 درصد جمعیت کشور حل نخواهد کرد.

معاون سابق توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه سیستم و دستورالعمل های بانکی ترمز تولید در روستاها هستند افزود: اگر بانکها دست از این ترمز بودنشان بردارند این مقدار پول یک ساله جذب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد املاک روستاییان فاقد سند است/ ایجاد مراکز فنی و حرفه ای برای 5700 دهستان

75 درصد املاک روستاییان فاقد سند است/ ایجاد مراکز فنی و حرفه ای برای 5700 دهستان