مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 04:552020-01-26اقتصادي

زنجان در زمینه راه اندازی مزارع آبزی پروری مشکلی ندارد


مدیرکل امور شیلات و آبزیان استان زنجان، گفت: مشکلی در زمینه ایجاد مزارع آبزی پروری در این استان نداریم و شهرستان های زنجان و ابهر بیشترین تعداد تقاضای ایجاد مزارع آبزی پروری را دارند.

- منصور حقی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مرکز شیلات استان زنجان به توسعه مزارع آبزی پروری در استان زنجان تاکید دارد، گفت: 70 فقره تقاضا برای راه اندازی مزارع آبزی پروری در استان وجود دارد.

مدیرکل امور شیلات و آبزیان استان زنجان، گفت: مشکلی در زمینه ایجاد مزارع آبزی پروری در این استان نداریم و شهرستان های زنجان وابهر بیشترین تعداد تقاضای ایجاد مزارع آبزی پروری را دارند.

حقی راد به پرورش ماهی در قفس در استان زنجان اشاره کرد و گفت: پرورش ماهی در قفس در شش سد استان زنجان انجام می شود چرا که دریاچه هایی در پشت سد خاکی وجود دارد که عمق این دریاچه ها حداقل 7 متر و مساحت حداقل 6 هکتار دارند.

وی افزود: توسعه پرورش ماهی در قفس نیاز به ورود سرمایه گذار بخش خصوصی دارد و شیلات استان حمایت لازم از سرمایه گذاران را دارد.

مدیرکل امور شیلات و آبزیان استان زنجان، از وجود 753 مزرعه آبزی پروری در استان زنجان خبر داد و یاد آور شد: از این تعداد 686 مورد مزرعه آبزی پروری سرد آبی و 43 مورد گرمابی، 13 مورد ماهیان زینتی و 11 مورد بچه ماهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در زمینه راه اندازی مزارع آبزی پروری مشکلی ندارد

زنجان در زمینه راه اندازی مزارع آبزی پروری مشکلی ندارد