مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 04:052020-01-26اقتصادي

آخرین وضعیت خسارت سیلاب در جنوب استان کرمان


جنوب کرمان یک سوم مساحت این استان را به خود اختصاص داده و وجود سه رودخانه هلیل، ملنتی و شور، حساسیت این منطقه را در روزهای بارانی دوچندان کرده است، به گونه ای که در بارش های اخیر بیش از یکهزار و 200 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی این دیار دچار خسارت شد، همچنین زمین های کشاورزی، چاه های آب و قنوات هم بیش از 100 میلیارد تومان خسارت دیدند و بیشتر این خسارت ها در شهرستان های قلعه گنج، رودبار جنوب و منوجان گزارش شده است.

سیلاب 154 میلیارد تومان خسارت به جاده های جنوب کرمان وارد کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: سیلاب به زیرساخت های جاده ای این منطقه 154 میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

مسعود جمیلی کرمانی با بیان اینکه سیلاب اخیر به 345 کیلومتر راه آسفالته در جنوب استان کرمان خسارت وارد کرده است، افزود: سیلاب همچنین به بیش از یکهزار و 860 کیلومتر از محورهای خاکی جنوب این استان خسارت زده است .

وی اظهار داشت: بیشترین خسارت به حوزه راه ها در محور شریانی رودبار جنوب به استان سیستان و بلوچستان به ابنیه فنی وارد شده است.

خسارت 100 میلیاردی سیلاب به بخش کشاورزی جنوب کرمان رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان نیز گفت: در پی بارش های اخیر و جاری شدن سیلاب به بخش کشاورزی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان 100 میلیارد تومان خسارت وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت خسارت سیلاب در جنوب استان کرمان

آخرین وضعیت خسارت سیلاب در جنوب استان کرمان