مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 03:502020-01-26ورزشي

گام بلند افق قم در راه صعود به لیگ برتر والیبال ایران


تیم والیبال افق قم با کسب یک پیروزی دیگر گام بلندی در مسیر کسب مجوز صعود به مرحله پلی آف و راهیابی به لیگ برتر والیبال مردان ایران برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در هفته های اخیر کمتر تیمی جلودار نماینده آماده و با انگیزه قم در مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه های کشور بوده، تیمی به نام افق که امسال قوی تر، مطمئن تر و بی رقیب نسبت به سال گذشته در راه صعود به لیگ برتر با حریفان خود رقابت می کند.

افق در گروه 9 تیمی مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال ایران، هم اکنون با 10 پیروزی و 2 باخت، 32 ست برده، 16 ست باخته و 28 امتیاز صدرنشین بی رقیب است، تیمی که هفته به هفته نتایج بهتری کسب می کند و گویا مصمم به کسب مجوز صعود به لیگ برتر والیبال مردان ایران است.

مردان افق در دوازهمین مسابقه خود از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در سالن شهید محمود رضاییان قم میزبان تیم انتهای جدولی عقاب تهران بودند و با کسب برتری در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 20، 29 بر 27 و 25 بر 22 در مجموع سه بر صفر پیروز شدند.

با این نتیجه یکه تازی و سربلندی بلند قامتان والیبال قم در رقابت های لیگ دسته اول همچنان ادامه پیدا کرد تا افقی ها هر لحظه به صعود نزدیک تر شوند، تیمی که تا پایان دیدارهای مرحله مقدماتی چهار بازی دیگر پیش رو دارد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند افق قم در راه صعود به لیگ برتر والیبال ایران

گام بلند افق قم در راه صعود به لیگ برتر والیبال ایران