مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 00:302020-01-25سياسي

ناتوانی وکلای کاخ سفید در زیر سوال بردن استیضاح


در جلسه امروز سنا، استدلال اصلی استیضاح - یعنی دعوت از یک کشور خارجی برای مداخله در انتخابات آمریکا - زیر سوال برده نشد - وی افزود: به نظر من وقتی که آن ها این استدلال را زیر سوال نبرده اند معنی اش اذعان به این مسئله است که حقایق کاملا آشکار است و رییس جمهور (ترامپ) از اوکراین دعوت کرد که در انتخابات ما مداخله کند تا (اوکراین) و به آن ها (تیم ترامپ) کمک کند که برضد جو بایدن دست به تقلب و فریبکاری بزنند.

این موضوع هم در جریان ارائه استدلال های ما زیر سوال نرفت و هم آن ها (تیم حقوقی کاخ سفید) در جلسه امروز آن را زیر سوال نبردند.

آدام شیف در واکنش به سخنان پت سیپولونی مشاور حقوقی ارشد کاخ سفید در جلسه دفاع از ترامپ در ادامه روند استیضاح وی گفت: آن ها (جمهوریخواهان) استدلال کردند که متن پیاده شده تماس تلفنی 25 ژوییه نشان نمی دهد که روسای جمهور آمریکا و اوکراین به طرح اقدام متقابل (اعطای کمک مالی آمریکا به اوکراین در ازای تحقیق اوکراین از جو بایدن) اشاره صریح کرده باشند! این استدلال طوری مطرح می شود که گویی انتظار می رود دو رییس جمهور در تماس تلفنی باید به صراحت بگویند که ماهیت رشوه چگونه است؟ یا اینکه انتظار دارند به صراحت گفته شود شما (رییس جمهور اوکراین) این (کمک مالی آمریکا) را دریافت نخواهید کرد مگر اینکه این کار (تحقیق از بایدن) را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناتوانی وکلای کاخ سفید در زیر سوال بردن استیضاح

ناتوانی وکلای کاخ سفید در زیر سوال بردن استیضاح