مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 21:452020-01-25حوادث

حادثه در کمین جاده های کم عرض جغتای


جاده های کم عرض محورهای مواصلاتی شهرستان جغتای به همراه نقاط حادثه خیز و پیچ های خطر ساز زمینه بروز سوانح رانندگی فراوانی را در این منطقه فراهم کرده است.

- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جغتای در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شهرستان جغتای با حدود 400 کیلومتر راه شهری و روستایی در ناحیه غربی خراسان رضوی از شمال و شمال غرب به شهرستان های اسفراین و جاجرم خراسان شمالی و از غرب به استان سمنان، از جنوب به شهرستان داورزن و از شرق به شهرستان جوین محدود می شود؛ این شهرستان در مسیر ارتباطی بین سه استان و راه آهن تهران - مشهد قرار گرفته است.

سید ابراهیم سیدآبادی افزود: عرض اکثر جاده های فرعی و روستایی جغتای کم است؛ بنابراین سرعت و سبقت غیر مجاز حادثه آفرین می شود به همین دلیل این محورهای ارتباطی به ویژه جاده جغتای به برغمد، سه راه انداده و سه راه امیرآباد به جاجرم خراسان شمالی نیاز به تعریض و بازسازی دارند که بخشی از عملیات عمرانی آن انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: دو محور ریواده عبدل آباد و تقاطع ابویسان در کارگروه کاهش سوانح در ردیف نقاط حادثه خیز کشوری شناسایی شده اند که طی سال های اخیر اقداماتی برای ایمنی و اصلاح این مسیرها انجام شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه در کمین جاده های کم عرض جغتای

حادثه در کمین جاده های کم عرض جغتای