مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 21:052020-01-25سياسي

مطالعه طرح جامع گردشگری گرگان در ابهام


در دویست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان که شنبه شب برگزار شد، ساماندهی بافت تاریخی و جاذبه های گردشگری گرگان در دستور کار اعضا قرار گرفت.

رییس کمیسیون عمران و بازآفرینی گرگان در این جلسه با اشاره به ضرورت اجرای مطالعات طرح جامع گردشگری در این شهر گفت: در انتخاب پیمانکار برای این موضوع مهم نباید با مطرح کردن مسایل مادی، صرفه جویی هزینه را در پیش بگیریم.

سید محمد مرتضوی افزود : انتخاب پیمانکاران توانمند و با رزومه بالا، دستاورد زیادی را در حوزه جذب گردشگر و سرمایه گذار برای گرگان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در سالهای گذشته توجه مناسبی به مقوله معرفی جاذبه های گرگان و مطالعات در خصوص آن نشد که ضرورت دارد با انتخاب یک مرکز علمی توانمند، طرح جامع گردشگری گرگان را تنظیم و به عنوان افق توسعه این شهر اجرا کنیم.

شهردار گرگان نیز در این جلسه گفت: ابتدا باید مطالبات و خواسته های خود را از تهیه طرح جامع گردشگری گرگان ترسیم کرده و سپس به دنبال انتخاب مشاور برای اجرای آن باشیم.

عبدالرضا دادبود اظهار داشت: در حال حاضر اراده ای برای تهیه طرح جامع مطالعات گردشگری گرگان وجود ندارد که نیاز است اعضای شورای شهر در خصوص راهبرد و مطالبات خود از این طرح به اجماع برسند و سپس بدنبال انتخاب پیمانکار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه طرح جامع گردشگری گرگان در ابهام

مطالعه طرح جامع گردشگری گرگان در ابهام