مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 20:102020-01-25اقتصادي

خروج شهرک های صنعتی از محدودیت شعاع 120کیلومتری موجب رونق می شود


خروج شهرک های صنعتی از محدودیت شعاع 120کیلومتری موجب رونق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کاغذلو عصر شنبه در دیدار با رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران اظهار داشت: شهرک سالاریه ورامین یکی از بهترین و بهترین شهرک های صنعتی استان تهران به حساب می آید که با مساعدت های دولت محدودیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری پایتخت در هکتار از این شهرک رفع شده است.

کاغذلو در ادامه با بیان اینکه با رفع محدودیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری در شهرک های صنعتی، تولید در این مناطق رونق بیشتری خواهد گرفت گفت: با توجه به اینکه شهرک صنعتی چرمشهر از قدیمی ترین شهرک های صنعتی استان تهران به حساب می آید، این واحدها با وجود تمام محدودیت ها در زمینه تولید چرم اقدامات خوبی انجام می دهند.

فرماندار ورامین با اشاره به مزیت رفع محدودیت شهرک های صنعتی استان تهران عنوان داشت: با این اقدام بسیاری از متقاضیانی که تاکنون با محدودیت های بسیاری مواجه بودند، در این شهرک صنعتی که در مجاورت محور قم – گرمسار مستقر می باشد مستقر و ظرفیت آن تکمیل شد.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب ورامین بیان داشت: نزدیکی به بازار مصرف پایتخت، دسترسی به قطار سراسری تهران – مشهد، مجاورت با محور قم – گرمسار و نیز وجود 4 شهرک صنعتی از مهمترین مزایای ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج شهرک های صنعتی از محدودیت شعاع 120کیلومتری موجب رونق می شود

خروج شهرک های صنعتی از محدودیت شعاع 120کیلومتری موجب رونق می شود