مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 18:402020-01-25سياسي

افتتاح خط آماده سازی نهایی تجهیزات احراز هویت الکترونیک رای دهندگان


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور از افتتاح خط آماده سازی نهایی تجهیزات احراز هویت الکترونیک رای دهندگان با حضور دکتر عرف رییس ستاد انتخابات کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، امیر شجاعان رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: خط مونتاژ نهایی و آماده سازی دستگاه های احراز هویت الکترونیک رای دهندگان برای انتخابات دوم اسفند ماه، امروز با حضور معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور افتتاح شد.

مهندس شجاعان با اشاره به بازدید رییس ستاد انتخابات کشور از فرآیند مونتاژ و آماده سازی دستگاه های احراز هویت گفت: در این خط تولید، تجهیزات در مرحله نهایی مونتاژ بوده و اطلاعاتی مانند سیستم عامل و نرم افزارها مورد نیاز شعبه و همچنین بانک اطلاعات ثبت احوال به صورت آفلاین نصب می شود.

وی در همین راستا اشاره کرد: تست کنترل کیفیت، باتری گذاری، نصب سیم کارت و کارت حافظه، نصب سیستم عامل و نرم افزارهای مربوطه از جمله اقداماتی است که در این مرحله انجام می شود.

مهندس امیر شجاعان افزود: هر دستگاه پس نصب از برنامه های موردنیاز، کنترل کیفیت و تست های نهایی در کیف مخصوص قرار داده شده و پلمپ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط آماده سازی نهایی تجهیزات احراز هویت الکترونیک رای دهندگان

افتتاح خط آماده سازی نهایی تجهیزات احراز هویت الکترونیک رای دهندگان