مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 18:152020-01-25فناوري

همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل برگزار شد


همایش فعالان فضای مجازی و اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال استان اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همایش فعالان فضای مجازی و اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال استان اردبیل با حضور مسؤولان استان برگزار و از منتخبین رویداد تولید محتوای دیجیتال تجلیل شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: طبق آمار رسمی جهانی در سال 2018 بیش از 4 میلیارد کاربر اینترنت در جهان وجود دارد که با توجه به جمعیت 81 میلیون نفری کشور، 75 درصد از اینترنت استفاده می کنند.

ملا احمدی افزود: در کشورمان 13 میلیون نفر مشترک اینترنت ثابت داریم و حدوداً 88 میلیون گوشی هوشمند در حال استفاده است و 53 درصد جمعیت کشور از فضای مجازی استفاده می کنند که میانگین استفاده از اینترنت روزانه 5 الی 9 ساعت است.

وی گفت: طبق نظرسنجی های انجام شده 55 درصد از طریق صدا و سیما و 13 درصد از طریق اینترنت پیگیر اخبار انتخابات هستند و فضای مجازی برای صدا و سیما رقیب نبوده بلکه یک مکمل است که می توان با همکاری رسانه ملی و فعالان فضای مجازی در مقابل توطئه های دشمنان ایستاد.

مرکز نوآوری انیمیشن و رسانه در استان اردبیل راه اندازی خواهد شد حبیب ابراهیـم پور، رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: به زودی مرکز نوآوری انیمیشن و رسانه در استان اردبیل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل برگزار شد

همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل برگزار شد