مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:302020-01-25اقتصادي

سهم چشمگیر واگذاری های دولت در توسعه بازار سرمایه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان خصوصی سازی، علیرضا صالح در نخستین نشست هم اندیشی برنامه های سازمان خصوصی سازی در سال 1399 که با حضور برخی از صاحبنظران اقتصادی و اساتید اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی با هدف تشریح و تدوین برنامه واگذاری .

- رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: بخش قابل توجهی از واگذاری های دولت طی سال های گذشته از طریق بازار سرمایه صورت گرفته که نشان می دهد عرضه های دولتی، سهم زیادی در توسعه این بازار داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان خصوصی سازی، علیرضا صالح در نخستین نشست هم اندیشی برنامه های سازمان خصوصی سازی در سال 1399 که با حضور برخی از صاحبنظران اقتصادی و اساتید اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی با هدف تشریح و تدوین برنامه واگذاری های دولت در سال آینده در محل این سازمان برگزار شد، گفت: در چند ماه گذشته واگذاری های صورت گرفته توسط سازمان خصوصی سازی در سال های گذشته را آسیب شناسی کردیم تا بر این اساس بتوانیم با رفع مشکلات و موانع موجود، روند خصوصی سازی را با شتاب بیشتر و در مسیر درست تری دنبال کنیم.

رییس کل سازمان خصوصی سازی افزود: زمانی که روند خصوصی سازی را در کشور آسیب شناسی می کنیم متوجه این موضوع می شویم که در برخی موارد زنجیره تولید با واگذاری های صورت گرفته از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم چشمگیر واگذاری های دولت در توسعه بازار سرمایه

سهم چشمگیر واگذاری های دولت در توسعه بازار سرمایه