مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:252020-01-25بين الملل

دو زن روهینجایی در حمله ارتش میانمار کشته شده اند


یک قانونگذار میانماری و یک فرد روستایی امروز، شنبه و تنها دو روز پس از حکم دادگاه لاهه درباره حفاظت از روهینجایی ها اظهار کردند، دو زن که یکی از آن ها باردار بوده طی حمله امروز نیروهای میانمار به روستایی روهینجایی کشته و هفت تن دیگر مجروح شده اند.

- "دو زن روهینجایی در حمله ارتش میانمار کشته شده اند" یک قانونگذار میانماری و یک فرد روستایی امروز، شنبه و تنها دو روز پس از حکم دادگاه لاهه درباره حفاظت از روهینجایی ها اظهار کردند، دو زن که یکی از آن ها باردار بوده طی حمله امروز نیروهای میانمار به روستایی روهینجایی کشته و هفت تن دیگر مجروح شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مانگ کیاو زان، نماینده شهری در راخین در پارلمان میانمار اظهار کرد، در نیمه شب شنبه خمپاره هایی به روستایی روهینجایی پرتاب شده اند.

این نماینده پارلمان میانمار در تماسی تلفنی با خبرگزاری رویترز با اشاره به این که این دومین بار در سال جاری میلادی است که غیرنظامیان طی چنین حملاتی کشته می شوند، اظهار کرد: درگیری ای صورت نگرفت و این حمله تنها توسط حملات توپخانه ای انجام شد.

ارتش داشتن مسئولیت در این حمله را تکذیب کرده و شورشیانی را مسئول آن دانسته که ادعا کرده در ساعات اولیه صبح به پُلی حمله کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو زن روهینجایی در حمله ارتش میانمار کشته شده اند

دو زن روهینجایی در حمله ارتش میانمار کشته شده اند