مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 16:502020-01-25ورزشي

فرنگی کار قم قهرمان جام بین المللی تختی شد


فرنگی کار مطرح قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران به عنوان قهرمانی چهلمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دست پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کشتی گیری که از رده سنی نوجوانان عضو تیم ملی است و افتخارات زیادی را در تمام رده های سنی رقابت های داخلی و برون مرزی به دست آورده، بار دیگر با دوبنده تیم ملی در یک رقابت معتبر بین المللی با عنوان جام جهان پهلوان تختی به مقام قهرمانی و نشان طلا رسید.

این کشتی گیر مهدی ابراهیمی است که سال 2013 در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب نشان برنز به نخستین مدال آسیایی خود دست یافت و از آن پس تا کنون در میادین مختلف به میدان رفته، کشتی گیری که در جام تختی تمام رقبا را برد و قهرمان شد.

امسال چهلمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و گرامیداشت دهه فجر با حضور کشتی گیرانی از ایران و کشورهای ارمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، روسیه و قرقیزستان به مدت دو روز به میزبانی هیات کشتی استان فارس در سالن شهید دستغیب شهر شیراز به انجام رسید.

در رده بندی بخش تیمی این دوره از مسابقات، تیم ملی ایران با کسب 250 امتیاز روی سکوی قهرمانی جای گرفت و تیم های ارمنستان و تاجیکستان به ترتیب با کسب 55 و 12 امتیاز دوم و سوم شدند، در شرایطی که پیکارهای انف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرنگی کار قم قهرمان جام بین المللی تختی شد

فرنگی کار قم قهرمان جام بین المللی تختی شد