مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 16:202020-01-25اقتصادي

بهره برداری از بام نهاوند برای نوروز/ نصب3 زلزله نگار در نهاوند


شهردار نهاوند از بهره برداری از بام دماوند در نوروز و نصب سه دستگاه زلزله نگار در نهاوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین پور عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در طرحی که طی دو سال گذشته در بام نهاوند اجراشده است امکانات و شرایط جدیدی با توجه به موقعیت گردشگری، اقتصادی، تفریحی، ورزشی و اشتغال و سیمای شهری ایجاد و تقویت شده است.

وی با اشاره به کاشت 20 هزار درخت در بام نهاوند، گفت: تأمین آب درختان بام با توافق نامه ای با بیمارستان علیمرادیان رفع مشکل شد.

شهردار نهاوند تصریح کرد: بام تفریحی نهاوند برای سال نو به بهره برداری خواهد رسید و در عید نوروز مورد بهره برداری گردشگران نوروزی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ساماندهی چهارباغ در ورودی شهر از سمت کربلا، گفت: در این پروژه ضمن ساماندهی امکانات تفریحی، شرایط تازه ای برای ورودی و سیمای شهری ایجاد شده است.

حسین پور بابیان اینکه المان گروه انقلابی ابوذر را در بدو ورود به شهرداری نهاوند بدون یک ریال اعتبار تحویل گرفتیم، گفت: این پروژه بااعتبار 200 میلیون تومان از محل درآمد شهرداری، تکمیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به زلزله خیز بودن نهاوند، 3 دستگاه لرزه نگار در نقاط مختلف شهر نصب می شود این دستگاه 6 ساعت قبل از وقوع زلزله، تحرکات داخل گسل را پایش و اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بام نهاوند برای نوروز/ نصب3 زلزله نگار در نهاوند

بهره برداری از بام نهاوند برای نوروز/ نصب3 زلزله نگار در نهاوند