مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 15:552020-01-25اقتصادي

88 طرح اقتصادی دهه فجر در آق قلا افتتاح می شود


امیرشیر توماج روز شنبه در نشست گروه خبری ستاد دهه فجر استان گلستان اظهار داشت: از این تعداد 74 طرح عمرانی با هزینه 522 میلیارد و 100 میلیون ریال و 14 طرح اقتصادی با اعتبار 307 میلیارد و 840 میلیون ریال است که در مجموع موجب ایجاد 116 فرصت شغلی خواهند کرد.

وی بهره برداری از 350 خانه روستایی و 100 خانه شهری آسیب دیده از سیل ابتدای امسال، لایروبی رودخانه ها، لایروبی کانال زهکشی شمال شهرستان، اجرای چند طرح هادی روستایی را از مهم ترین طرح های آماده بهره برداری این شهرستان در دهه فجر برشمرد.

وی گفت که همچنین در ایام دهه فجر 753 طرح و ویژه برنامه اجتماعی فرهنگی و ورزشی در مناطق شهری و روستایی آق قلا اجرا خواهد شد.

عبدالله نظریان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آق قلا هم نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برپایی میز خدمت، غبارروبی مزار شهدا، برپایی گفتمان انقلاب، غرس نهال به یاد شهدا، برپایی محفل انس با قرآن، گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی، برپایی نشست انقلاب و انتخابات و نشست یاوران انقلاب با حضور نوجوانان را از جمله 42 برنامه شاخص این شهرستان در دهه فجر اعلام کرد.

ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی هم در این جلسه با اشاره به بهره برداری از یک هزار و 200 میلیارد ریال طرح اقتصادی و عمرانی در این شهرستان گفت: افتتاح چند هتل و مرکز اقامتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 طرح اقتصادی دهه فجر در آق قلا افتتاح می شود

88 طرح اقتصادی دهه فجر در آق قلا افتتاح می شود