مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 15:252020-01-25اجتماعي

امدادرسانی هلال احمر گیلان در پی بارش برف


مهدی ولی پور عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف ارتقاعات شهرستان تالش، رهاسازی خودروهای گرفتار در برف ، اسکان اضطراری و توزیع اقلام غذایی به مسافران از جمله این امدادرسانی ها است.

وی با اشاره به اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف محور اسالم به خلخال از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: 16 نفر از نجاتگران و 4 نفر از کارکنان این جمعیت نسبت به امدادرسانی 52 نفر از مسافران گرفتار در برف محور اسالم به خلخال و 6 سرنشین خودروی جیپ در مناطق صعب العبور و برف گیر ارتفاعات تالش اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با تشریح اقدامات امدادگران برای رهاسازی خودروهای گرفتار در مسیر یاد شده، خاطر نشان کرد: 15 خودروی گرفتار در برف رهارسازی و به سرنشینان خودروهای گرفتار شده در پایگاه های امداد و نجات و راهدارخانه مسیر، اسکان اضطراری داده شد.

وی بیان داشت: توزیع بسته های غذایی 72 ساعته، کنسروجات و بسته های آب معدنی از جمله دیگر امدادرسانی های جمعیت هلال احمر گیلان در بارش برف در ارتفاعات استان گیلان عنوان و تصریح کرد: انتقال یک مصدوم محور اسالم به خلخال و یک مصدوم از سرنشینان خودروی جیپ گرفتار شده در ارتفاعات به مراکز درمانی از دیگر خدمات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر گیلان در پی بارش برف

امدادرسانی هلال احمر گیلان در پی بارش برف