مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 15:102020-01-25ورزشي

پیروزی ذوب آهن در سرمای ورزشگاه فولادشهر


دیدار دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم بعد از ظهر امروز و از ساعت 15:45 در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در پایان تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر پیروز این دیدار شد.

- ایسنا/اصفهان دیدار دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم بعد از ظهر امروز و از ساعت 15:45 در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در پایان تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر پیروز این دیدار شد.

دیدار دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته هفدهم بعد از ظهر امروز (پنجم بهمن) و از ساعت 15:45 در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال ذوب آهن در حالی به مصاف پارس جنوبی جم رفت که به دنبال به دست آوردن اولین پیروزی خود پس از تعطیلات نیم فصل بود.

سفیدپوشان اصفهانی که به تازگی میودراگ رادولوویچ را به خدمت گرفته بودند، در این بازی با ترکیبی هجومی نسبت به حریف آغاز کردند.

ذوب آهن در این بازی با ترکیب مهدی خلیل، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، علی رضا منظمی، مسعود ابراهیم زاده، مهدی مهدی پور و فرشاد محمدی مهر به میدان رفت.

پارس جنوبی جم نیز با ترکیب فریبرز گرامی، علی عبداله زاده، رضا خالقی فر، محمد ابراهیمی، پوریا آریاکیا، محمد نوری، نیما انتظاری، مسعود پورمحمد، ایمان باصفا، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی ذوب آهن در سرمای ورزشگاه فولادشهر

پیروزی ذوب آهن در سرمای ورزشگاه فولادشهر