مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 15:082020-01-25ورزشي

جام برنزی کشور بر دستان فلوریست های آذربایجان غربی


علی نجف زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم اسلحه فلوره آذربایجان غربی با ترکیب هادی رضوی نیا، آرش پاشازاده،حسین شجاع زاده و مهدی باباپور عازم این مسابقات شدند.

وی بیان کرد: این تیم ابتدا با پیروزی مقابل یزد به مرحله نیمه نهایی صعود کرد ولی در این مرحله نیز با قبول شکست مقابل تیم قدرتمند تهران از راهیابی به فینال باز ماند و سوم شد.

وی ادامه داد: در رقابت های اسلحه فلوره 37 شمشیرباز از 11 استان کشور حضور داشتند.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور طی روزهای 4 و 5 بهمن ماه جاری به میزبانی تهران در سالن شهید کلاهدوز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا آذرماه امسال نیز تیم دختران شمشیرباز استان در رشته فلوره با ترکیب الهه قهرمانی، هانیه خوشخواهی، شیدا حسینی و زهرا حیدرزاده چهار ورزشکار ارومیه ای بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی بزرگسالان ایران ایستاد.

همچنین شهریور ماه امسال تیم فلوره دختران استان به مربی گری فریما باباپور با برتری مقابل اصفهان در دیدار فینال دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات های فعال و موفق استان است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام برنزی کشور بر دستان فلوریست های آذربایجان غربی

جام برنزی کشور بر دستان فلوریست های آذربایجان غربی