مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 15:082020-01-25سياسي

سپردن مدیریت ها به بانوان مصداق حقوق شهروندی است


غفور قاسم پور روز شنبه در نشست شورای مجمع مشورتی بانوان شهرستان کرج، با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) افزود: حضرت زهرا (س) در ابعاد سیاسی ، اجتماعی و جهادی شخصیتی والا و برجسته است و منش اجتماعی ، فعالیت سیاسی حضرت زهر( س) به ما می آموزد که باید نسبت به اتفاقات سیاسی اطراف آگاه بود.

وی ادامه داد: با نگاه مدبرانه استاندار البرز تفکیک جنسیتی در مناصب مدیریتی شکسته است و شاهد انتصاب های متعددی در حوزه بانوان هستیم که به تازگی نیز یکی از معاونان استاندار در جایگاه معاون برنامه ریزی و توسعه منصوب شدند.

قاسم پور گفت: با وجود اینکه تفکیک جنسیتی نسبت به گذشته کمتر شده است اما هنوز هم شاهد برخی تنگ نظری ها در این زمینه هستیم که نیازمند بازنگری است.

وی با اشاره به اینکه برای نیل به توسعه پایدار در کشور باید از سهم 50 درصدی زنان بهره برد اظهار داشت: باید قابلیت ها و ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی زنان به طور جد دنبال شود.

فرماندار کرج گفت: مجمع بانوان شهرستان کرج با هدف تجمیع دیدگاه ها در بدنه دستگاه های اجرایی و بهره مندی از ظرفیت آنها تشکیل شده و اعتقاد داریم مدیران زن باید آموزش دوره های توانمندسازی ببینند.

وی همچنین در رابطه با نقش زنان در مشارکت انتخابات نیز خاطرنشان کرد: تمام آحاد مردم در انتخابات نقش دارند و این تکلیف زن و مرد ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپردن مدیریت ها به بانوان مصداق حقوق شهروندی است

سپردن مدیریت ها به بانوان مصداق حقوق شهروندی است