مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 15:082020-01-25پزشكي

یک کارگاه تولید غذایی در جنوب استان بوشهر مهر و موم شد


احمد آخوندی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارگاه که در شهر بردخون شهرستان دیر فعالیت داشت، فاقد مجوز لازم از سازمان غذا و دارو بود و به صورت غیرقانونی و بدون رعایت موازین بهداشتی اقدام به تولید فلافل و عرضه آن در سطح استان بوشهر می کرد.

وی اضافه کرد: کارشناسان بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت بردخون در ادامه روند نظارت و پایش های مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این کارگاه را پس از طی مراحل قانونی پلمب کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر ادامه داد: به دلیل بی اعتنایی متصدی به تذکرهای کارشناسان بهداشت محیط و تولید در شرایط غیربهداشتی پس از اخطارهای لازم، بر اساس قانون ماده 13 مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تعطیل شد.

آخوندی تاکید کرد: با صنف هایی که باعث به مخاطره افتادن امنیت غذایی شهروندان شوند، بدون اغماض برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی با اشاره به خطر شیوع بیماری های قابل انتقال از مواد غذایی، افزود: به علتبی توجهی و سهل انگاری متصدیان و کارگران نسبت به آموزش ها و توصیه های کارشناسان بهداشت محیط و رعایت نکردن مسائل بهداشتی در هنگام تولید محصولات غذایی، امکان وقوع مسمومیت و بروز طغیان بیماری در بین شهروندان افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارگاه تولید غذایی در جنوب استان بوشهر مهر و موم شد

یک کارگاه تولید غذایی در جنوب استان بوشهر مهر و موم شد