مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 15:002020-01-25اقتصادي

کاهش مدت زمان صدور گواهی مالیاتی به سه روز


وزیر امور اقتصادی و دارایی، از کاهش مدت زمان صدور گواهی مالیاتی در قانون مالیات های مستقیم از 15 روز به 3 روز خبر داد و گفت: در راستای عملیاتی شدن این امر، - وزیر امور اقتصادی و دارایی، از کاهش مدت زمان صدور گواهی مالیاتی در قانون مالیات های مستقیم از 15 روز به 3 روز خبر داد و گفت: در راستای عملیاتی شدن این امر، مراجعات حضوری در این مورد به یک سوم کاهش می یابد که این مسائل به سهولت کسب و کار کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (5 بمهن ماه) دومین نشست هم اندیشی کارآفرینان جوان با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون وزیر در امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی، معاون وزیر در امور اقتصادی، رییس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند و تعدادی از کارآفرینان در وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد که کارآفرینان در این نشست مشکلات کسب وکار و فعالیتهای تولیدی خود را مطرح کردند.

فرهاد دژپسند در دومین نشست هم اندیشی کارآفرینان جوان، گفت: یکی از ملزومات سهولت در کسب و کار این است که دستگاه های سیاستگذار در حوزه اقتصاد به صورت مستقیم پای صحبت کارآفرینان بنشینند.

لایحه حمایت از سهامداران خرد تقدیم مجلس شد که اگر این لایحه تصویب شود در زیرشاخه این حوزه در کسب و کار، رتبه 20 را کسب می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مدت زمان صدور گواهی مالیاتی به سه روز

کاهش مدت زمان صدور گواهی مالیاتی به سه روز