مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:502020-01-25ورزشي

برد خارج از خانه نساجی


نساجی مازندران ، پیکان تهران را در خانه حریف متوقف کرد.

- ی مرکز مازندران، در دیدار حساس هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور،جام خلیج فارس ،تیم نساجی مازندران ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس ،میزبانش پیکان تهران را نیمه نخست بازی با یک گل مغلوب کرد.

شاگردان رضا مهاجری در دقیقه 36 با تکل مدافع پیکان در محوطه جریمه روی پای علی شجاعی صاحب امتیاز پنالتی شدند که با ضربه حامد شیری روی دروازه مهدی امینی گلر پیکان ،نتیجه را به نفع خود رقم زدند.

تیم نساجی با وجود این پیروزی از 17 بازی انجام شده با 4 برد، 7 مساوی و 6 باخت و کسب 19 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی جا خوش کرد و شاگردان حسین فرکی در تیم پیکان هم با این شکست خانگی و 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماندند.

دیدار رفت تیمهای نساجی و پیکان هم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، با نتیجه پرگل 4 بر 3 به سود شاگردان مهاجری رقم خورد که در آن بازی، رضا مهاجری در قضاوت پرحاشیه سیدعلی، داور بازی ، با دریافت دو کارت زرد اخراج شد و بازی امروز هم به دلیل اعتراض مهاجری به تصمیم داور مسابقه در دقیقه 75 با جریمه کارت زرد همراه بود.

در ترکیب امروز تیم نساجی ، سید محمد میری و رحمان جعفری به دلیل چهار اخطاره بودن و مهرداد کفشگری به علت مصدومیت حضور نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد خارج از خانه نساجی

برد خارج از خانه نساجی