مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:252020-01-25سياسي

اخلاق مداری و دوری از تخریب، زمینه ساز شکل گیری رقابت سالم انتخاباتی


مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: انتخابات اصل مهم در ساختار سیاسی و بزرگترین نماد مردم سالاری دینی در ایران اسلامی بوده و بر این اساس توجه به آموزه های دینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده عصر امروز با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حفظ حرمت ها در جریان رقابت ها تاکید و اظهار کرد: همه، فرزندان انقلاب اسلامی هستند و تسلیم رأی مردم خواهیم بود و در جریان رقابت ها، باید حرمت ها حفظ شود.

وی با تاکید بر اهتمام به سیره اهل بیت(ع) افزود: حضرت علی(ع) در پی منصب نبود، مبادا که کاندیدایی برای کسب منصب مجلس شورای اسلامی، فضایل اخلاقی و انسانی را زیر پا بگذارد و آبروی دیگران را بریزد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: حفظ آبرو و شخصیت دیگران و سعی در پرداختن به عیوب خود و رفع آن و چشم پوشی از آنچه سودی برای دنیا و آخرت ندارد، از بهترین کارها بوده که توسط بزرگان دین بسیار سفارش شده، به طوری که حفظ حرمت و آبروی مومن بارها در آیات و روایات مورد تاکید قرار گرفته است.

ستوده رعایت مسائل اخلاقی را یکی از سخت ترین مراحل انتخابات توسط نامزدها دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام دینی است و از این رو ما بایستی شاخصه های دینی را رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق مداری و دوری از تخریب، زمینه ساز شکل گیری رقابت سالم انتخاباتی

اخلاق مداری و دوری از تخریب، زمینه ساز شکل گیری رقابت سالم انتخاباتی