مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:502020-01-25سياسي

بخشی نگری آفت حفظ حریم شهر تهران


در حوزه حفظ حریم شهر تهران در طول سا ل های گذشته بخشی نگری کرده ایم و همین موضوع ما را با مشکلاتی مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا نژاد بهرام عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه هوشمند حریم شهر تهران گفت: باید به این موضوع توجه کنیم که تجارب دو دهه گذشته در حریم شهر تهران فارغ از نوع مسوولیت باید به این نقطه ختم شود که حریم شهر تهران حفظ شود که البته به طور کامل حفظ نشد.

وی ادامه داد: در این سالها بیش از پیش بخشی نگری کردیم که یکی از دستاوردهای آن جدا شدن شهرهای حاشیه تهران بود و امروز نوبت آن رسیده برای تصمیم گیری و تصمیم سازی پای مان را روی زمین گذاشته و تصمیمات بهتری بگیریم.

نژاد بهرام افزود: در شهری زندگی می کنیم که تقسیمات کشوری این قابلیت را دارد که بتواند روی تصمیم گیری ها تاثیر جدی بگذارد در حالی که این اتفاق به درستی نیفتاده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: حال سوال این است که چرا در این شرایط ما از قوانین موجود و از پتانسیل های موجود استفاده نکرده ایم.

وی گفت: ما در حوزه آموزش درخصوص حریم شهر تهران اقدامات کافی انجام نداده ایم و امروز شهروندان ما اطلاع دقیق از حریم و حد و مرزهای آن ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی نگری آفت حفظ حریم شهر تهران

بخشی نگری آفت حفظ حریم شهر تهران