مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-25سياسي

رییس دولت کودتا در بولیوی: نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی می شوم!


رییس دولت کودتا در بولیوی برخلاف وعده های پیشین خود اعلام کرد: نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی می شوم! - رییس دولت کودتا در بولیوی برخلاف وعده های پیشین خود اعلام کرد: نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی می شوم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، جنینه آنز (Jeanine Anez) رییس موقت دولت کودتا در بولیوی بر خلاف وعده های پیشین خود مبنی بر اداره دولت موقت و عدم تمایل به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آتی در سخنانی اعلام کرد: آراء و نامزدهای گوناگونی که در ایجاد اتحاد در بولیوی شکست خورده اند، باعث شد که من این تصمیم را بگیرم.

رییس موقت دولت کودتا در بولیوی در این خصوص ادعا کرد: به تصمیم افراد دیگری که قرار است در این انتخابات شرکت کنند، احترام می گذارم؛ دستم را به سوی آنها دراز کرده و به اطمینان می دهم که برای ملحق شدن به این جبهه گسترده و متنوع که خواستار همکاری همگان است، درها باز است! گفتنی است، دولت کودتا در بولیوی قرار است انتخابات ریاست جمهوری این کشور را در اکتبر سال جاری میلادی برگزار کند؛ اقدامی که با مخالفت بسیاری از بومیان این کشور موجه شده است.

شایان ذکر است پس از انتخابات ریاست جمهوری بولیوی در تاریخ 20 اکتبر سال گذشته میلادی، اپوزیسیون دولت این کشور مدعی تقلب در انتخابات شده و از حامیان خود خواست که به خیابان ها بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دولت کودتا در بولیوی: نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی می شوم!

رییس دولت کودتا در بولیوی: نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی می شوم!