مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-25سياسي

برگزاری نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دانشجویی


رییس سازمان بسیج دانشجویی از مدیران فرهنگ سازی بسیج دانشجویی خواست تا نسبت به ایجاد شبکه دانشجویی تولید و توزیع محصولات فرهنگ ساز در محیط دانشگاه ها اقدامات موثری انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس،  نشست مدیران فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی به منظور هماهنگی برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی ظهر امروز در مرکز آموزشی تخصصی سیدالشهداء (ع) آبعلی برگزار شد.

هدف گذاری اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور به تعداد 70 هزار نفر از اقدامات معاونت فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی تا پایان سال 98 است.

تشکیل ستادهای استانی راهیان نور دانشجویی، ایجاد هماهنگی با دانشگاه ها و دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه ها از جمله وظایف مدیران فرهنگ سازی نواحی بسیج دانشجویی خواهد بود.

محمدجواد نیک روش، رییس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست با اشاره به تغییر معاون فرهنگ سازی این سازمان، از شروع دور جدید فرهنگ سازی در سازمان بسیج دانشجویی خبر داد که منجر به کادرسازی برای انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به مفاد حکم مسئولیت سرپرست معاونت فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی، معرفی و ترویج سبک زندگی مجاهدانه در میان دانشجویان با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس و شهادت را از اولویت های معاونت فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دانشجویی

برگزاری نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دانشجویی