مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-25سياسي

جمعیت جانبازان: راهپیمایی مردم عراق آغاز راهی شکوهمند برای عزّت بود


جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به راهپیمایی با شکوه ملت عراق علیه دخالت آمریکا در منطقه، این نمایش وحدت را آغاز راهی نوین پیش روی این ملت برای تحقق گفتمان عزت و مقاومت خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در تازه ترین نشست شورای هماهنگی و برنامه ریزی خود، به بررسی رخدادهای بین المللی، منطقه ای و داخلی در هفته پرداخت و در این زمینه، راهپیمایی پرشکوه روز جمعه مردم عراق در بغداد را سیلی جدیدی بر چهره اشغالگران آمریکایی خواند.

این جمعیت با اشاره به حضور میلیونی ملت عراق در راهپیمایی اخیر، با اشاره به اینکه چنین جمعیت پرعظمتی پیش از این صرفا در مراسم اربعین و عاشورا در عراق دیده شده بود، تاکید کرد: وحدت، انسجام و شعار واحد کلّا کّلا آمریکا و کلّا کلّا اسراییل جایی برای فتنه گریهای جبهه عبری، غربی، عربی و ماندن راهبردی آمریکا در منطقه باقی نگذاشت؛ بی تردید این هنوز آغاز راه شکوهمندی است که مردم عراق برای تحقق گفتمان مقاومت و عزت در پیش گرفته اند.

  جمعیت جانبازان با اشاره به اینکه آمریکا و همپیمانان اروپایی و منطقه ای اش قادر به فهم مکتب عاشورا و مکتب شهادت نیستند، خاطرنشان کرد: به میدان کشیدن هرچه بیشتر خشونت، تهدید و تحریم و به کارگیری فریب، ملت عراق را در راه مبارزه با نظام سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت جانبازان: راهپیمایی مردم عراق آغاز راهی شکوهمند برای عزّت بود

جمعیت جانبازان: راهپیمایی مردم عراق آغاز راهی شکوهمند برای عزّت بود