مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-25اقتصادي

سهولت دریافت رمز پویا برای مشترسان بانک تجارت


دارندگان کارت های بانکی بانک تجارت شاید یکی از بهترین شرایط را برای دریافت رمز پویای کارت های بانکی خود تجربه می کنند و آن، دسترسی آسان و بدون دردسر برای فعال سازی رمز یکبار مصرف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک تجارت، شمارش معکوس برای غیرفعال شدن رمزهای پویا در نظام بانکی آغاز شده، مدت ها است که بانک مرکزی برای بالا بردن امنیت کارت ها و تراکنش های بانکی، دستور داده تا نظام بانکی، اقدام جدی برای غیرفعال کردن رمزهای ایستا که مورد سوءاستفاده های بسیار قرار گرفته، را دنبال کند.

در این میان، بانک ها تلاش کرده اند تا به روش های مختلف، زمینه را برای فعال سازی رمزهای پویا مهیا کنند و هم اکنون که زمان اندکی وجود دارد تا بتوان پرونده غیرفعال کردن رمزهای ایستا را به فرمان بانک مرکزی بست.

بانک تجارت به عنوان یکی از بانک های قدیمی و صاحب نام ایران، در این میان تلاش کرده تا بهترین مسیر را برای مشتریان خود در دریافت رمز پویای بانکی فراهم کند و بی دردسرترین راه را پیش روی آنها قرار دهد.

در واقع، دارندگان کارت بانکی تجارت، برای فعال سازی رمز پویای خود، هیچگونه اجباری به مراجعه به شعب بانکی نداشته و تنها با مراجعه به دستگاههای خودپرداز فعال در سطح شهر، می توانند به راحتی رمز پویا را برای کارت بانکی خود را فعال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهولت دریافت رمز پویا برای مشترسان بانک تجارت

سهولت دریافت رمز پویا برای مشترسان بانک تجارت