مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-25سياسي

10 راهکار تسهیل کسب و کار/ رفع انحصارها از دسترسی به شغل


پنجاه و هفت نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و پژوهشگران اقتصادی، در دومین نامه خود به رییس جمهور راهکارهای«تسهیل صدور مجوزهای شروع کسب و کار و رفع انحصارها از دسترسی به شغل»را تشریح کردند.

- پنجاه و هفت نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و پژوهشگران اقتصادی، در دومین نامه خود به رییس جمهور راهکارهای تسهیل صدور مجوزهای شروع کسب و کار و رفع انحصارها از دسترسی به شغل را تشریح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا تشریح کردند که بند اول آن نامه درباره محیط کسب و کار بود که در این نامه دوم به تفصیل به آن پرداخته شده است.

در این نامه به تفصیل 10 راهکار اجرایی معضل ورود به کسب و کار تشریح شده است.

متن کامل این نامه بدین شرح است: باسمه تعالی جناب آقای دکتر روحانی، رییس محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم؛ یک هفته پیش، نامه ای مشتمل بر ده راهکار کم هزینه، ضروری و اثربخش برای نجات اقتصاد ایران با تکیه بر توان داخلی و بدون وابستگی به موضوع تحریم ها را به امید حرکت اقتصاد ایران در راه نو با امضا جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و پژوهشگران اقتصاد ایران، به حضورتان تقدیم کردیم.

نظر به اصرار نویسندگان نامه مبنی بر کمک به مسؤولان در جهت رفع مشکلات مزمن اقتصادی در وضعیت فعلی و پرهیز از نقد غیرسازنده، بر آن شدیم، تفصیلی بر راهکارهای پیشنهاد شده را به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 راهکار تسهیل کسب و کار/ رفع انحصارها از دسترسی به شغل

10 راهکار تسهیل کسب و کار/ رفع انحصارها از دسترسی به شغل