مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:062020-01-25اقتصادي

بخش ویژه بیمارستان کوثر سمنان تا 9 ماه آینده به بهره برداری می رسد


دکتر محمد معماریان روز شنبه در بازدید خبری یاوران سلامت استان سمنان از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر این استان به خبرنگاران ابراز داشت: هزینه ساخت این بخش بیمارستان 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی کاهش بار ترافیکی، ارتقای خدمات بهداشتی و افزایش رضایت مراجعه کنندگان را از مهمترین اهداف افتتاح بخش ویژه بیمارستان کوثر عنوان و بیان کرد: بخش مذکور به 16 تخت مجهز است و افراد با بیماری های مختلف مانند مغز و اعصاب، ارتوپدی، داخلی و چشم می توانند از خدمات این بخش بهره گیری کرده و محدود به بیماران خاصی نیست.

وی به ضرورت کاهش هزینه های بیماران اشاره و بیان کرد: انعقاد قراردادهای مختلف با سازمان های بیمه گر از جمله اقداماتی است که بار مالی بیماران را کاهش می دهد.

مرگ و میر در بیمارستان کوثر سمنان پایین تر از میانگین کشور است مدیر داخلی بیمارستان کوثر نیز در این بازدید با بیان اینکه میانگین مرگ و میر بیمارستانی در کشور سه درصد است، گفت: این میزان در بیمارستان کوثر سمنان 1.

23 درصد است.

محمد تقی فتحعیان از مراجعه 98 هزار و 869 نفر به این بیمارستان در سال 97 خبرداد و افزود: سال گذشته 15 هزار و 686 بیمار خدمات بستری و 37 هزار و 432 بیمار خدمات سرپایی از بیمارستان کوثر دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ویژه بیمارستان کوثر سمنان تا 9 ماه آینده به بهره برداری می رسد

بخش ویژه بیمارستان کوثر سمنان تا 9 ماه آینده به بهره برداری می رسد