مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:362020-01-25سياسي

مسئولان در عرصه محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم قدم بردارند


امام جمعه نهاوند برگزاری انتخابات را از عرصه های تداوم انقلاب دانست و گفت: مسئولان در عرصه محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر شنبه در پنجمین شورای اداری شهرستان نهاوند که به ریاست فرماندار نهاوند برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه فجر، اظهار داشت: راهپیمایی مردم بصیر عراق علیه ظلم و استکبار جهانی نشانه صدور انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر و اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ما خادم مردم هستیم و نه حاکم، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای ارائه عملکرد نظام و دولت به مردم است اما آنچه موجب دلگرم شدن مردم می شود خدمت رسانی هرچه بیشتر مسئولان در عرصه محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم است.

امام جمعه نهاوند تاکید کرد: مدیران در دهه فجر بیان عملکردهای یک ساله ای که انجام داده اند را در دستور کار قرار دهند تا مردم بدانند مسئولین ما چه کارهایی انجام داده اند و خود را در جمع و کنار مردم ببینند.

وی خطاب به مسئولان گفت: این میزهای مدیریتی به کسی وفا نکرده و عملکرد و خدمات خود را صادقانه به مردم ارائه بدهید تا پس از اتمام مدت خدمت، شرمنده کسی نباشید و خوشا به حال کسی که فرصت ها را غنیمت بشمارد و درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در عرصه محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم قدم بردارند

مسئولان در عرصه محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم قدم بردارند