مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:362020-01-25سياسي

بانوان قادرند در توسعه استان قزوین نقش بیشتری بر عهده بگیرند


نمایندگان بانوان فعال استان قزوین اعلام کردند: بانوان در عرصه های مختلف ظرفیت و استعدادهای زیادی برای توسعه استان دارند و آماده اند مسئولیت های بیشتری برعهده بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین نشست صمیمانه استاندار و بانوان فعال استان ظهر شنبه در محل استانداری قزوین برگزار شد و بانوان دیدگاه های خود را مطرح کردند.

زهرا یوسفی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه گفت: تعداد زنان بد سرپرست در استان بیشتر شده و باید مشکلات آنها پیگیری شود تا بتوانیم از آنها حمایت کنیم.

وی بیان کرد: در صددیم اولین نمایشگاه فروش صنایع دستی را در قزوین راه اندازی کنیم که نیازمند واگذاری قطعه زمین مناسبی هستیم تا بازارچه هنرهای دستی زنان فعال شود تا با فروش محصولات آنها به توانمند سازی بانوان کمک شود.

فیض اللهی عضو شورای شهر آبیک به عنوان نماینده شهرستان ها اظهار داشت: مدیریت بانوان و آسیب های اجتماعی آنها باید مورد توجه قرار گیرد تا این ظرفیت مغفول نماند.

امامی عضو شورای آبگرم هم بیان کرد: نگاه به مدیریت بانوان درشهرستان ها مشهود نیست و جای خالی واگذاری مسئولان به این گروه خالی است و رویکرد فرمانداران به توان مدیریتی بانوان نیازمند اصلاح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان قادرند در توسعه استان قزوین نقش بیشتری بر عهده بگیرند

بانوان قادرند در توسعه استان قزوین نقش بیشتری بر عهده بگیرند