مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:562020-01-25سياسي

نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد دستاوردهای خوبی به همراه داشت


محمد رجاییان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نهمین نمایشگاه ملی شهر هوشمند اول تا چهارم بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد با حضور 130 شرکت و 50 استارتاپ فعال در حوزه فناوری و هشمندسازی برگزار شد.

وی ادامه داد: رونمایی از اپلیکیشن شهر من و انعقاد تفاهمنامه اشتراک گذاری داده های املاک بین شهرداری و آستان قدس رضوی از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه بود، همچنین چندین تفاهمنامه بین اپلیکیشن شهر من و شتاب دهنده ها و استارتاپ ها به منظور توسعه فرهنگ شهروندی منعقد شد.

وی گفت: نرم افزار شهر من اولین اپلیکیشن شهروندی است که به معنای واقعی با کاربرد شهروندی ایجاد شده و بستری یکپارچه برای ارائه خدمات شهروندی است.

رجاییان افزود: همچنین در این نمایشگاه رویداد بزرگ هکاتون شهر هوشمند با حضور بیش از 60 برنامه نویس برگزار شد و شرکت کنندگان در این رویداد در یک رقابت 2 روزه، برنامه ها و ایده های خود را ارئه کردند.

وی ادامه داد: در رویداد هکاتون، هشت تیم در حوزه شهر سبز، مدیریت حمل و نقل شهری، داده کاوی شهری، شهروند هوشمند و اطلاع رسانی حضور داشتند که در نهایت تیم دست طبیعت در چالش شهر سبز و تیم هوش شهری در چالش شهروند هوشمند ، عنوان منتخب را کسب کردند و تیم مسترماینینگ نیز در چالش داده کاوی شهری شایسته تقدیر اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد دستاوردهای خوبی به همراه داشت

نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد دستاوردهای خوبی به همراه داشت