مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-25سياسي

پس لرزه های اغتشاش طلبی یک سفیر؛ پرونده «هلوکاست ایرانی» باز می شود


هفته گذشته و درست در روزهایی که بحث بر سر اقدامات مداخله جویانه سفیر انگلیس در اغتشاشات اخیر داغ بود، در مجلس خبر از تدوین و امضای طرحی به گوش رسید که پرونده «قحطی بزرگ» را بار دیگر می گشود.

- گروه پارلمانی خبرگزاری فارس: هفته گذشته و درست در روزهایی که بحث بر سر اقدامات مداخله جویانه سفیر انگلیس در اغتشاشات اخیر داغ بود، در مجلس خبر از تدوین و امضای طرحی به گوش رسید که پرونده قحطی بزرگ را بار دیگر می گشود، پرونده ای که مملو از اسناد جنایت استعمار پیر در قتل چند میلیون ایرانی بود که حتی به هولوکاست ایرانی معروف می شد.

آنچنان که حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار فارس گفته بود نمایندگان طرحی را با عنوان طرح پیگرد حقوقی علیه دولت انگلستان برای جبران خسارات وارده به اتباع ایرانی با قید یک فوریت تهیه و تدوین کردند.

در دلایل توجیهی این طرح که بیش از یکصد نماینده مجلس آن را امضا کرده اند آمده بود: از آنجایی که سیاست های خبیث دولت انگلیس در قبال ملت ایران تمامی ندارد و به استناد اصول قانون اساسی و در جهت استیفای حقوق ملت ایران لازم است دولت جمهوری اسلامی ایران که متعهد به دفاع از حقوق ملت و پاسداری از آن است هولوکاست واقعی تاریخی در کشتار جمع کثیری از مردم را در زمان جنگ جهانی اول که به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس لرزه های اغتشاش طلبی یک سفیر؛ پرونده «هلوکاست ایرانی» باز می شود

پس لرزه های اغتشاش طلبی یک سفیر؛ پرونده «هلوکاست ایرانی» باز می شود