مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-25سياسي

نشست راهکار مقابله با فروش آبزیان حرام در هرمزگان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان گفت : در سطح استان هرمزگان متاسفانه آبزیان حرام گوشت در برخی از رستوران ها و کافه ها برای مردم استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسن کریمی در نشست راهکار مقابله با فروش آبزیان حرام که با حضور حجت الاسلام شرفی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، حجت الاسلام رضا حمزه ای مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی، اکبر جوذری عضو هیئت ریسه اتاق اصناف ، محمد حسین افروغ نایب رییس واتحادیه صنف اغذیه فروشان، بهروز وحدت نماینده میراث فرهنگی و گردشگری در دفتر رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار کرد: ماموریت های ستاد مبتنی بر سیاست های عالی و منویات مقام معظم رهبری تشکیل شده که همه از مصادیق منکرات و معروفات در سازمان ها و نهادها و دستگاه های اجرایی است.

وی بیان داشت: نگاه امروزی جامعه به ماموریت های ستاد امر به معروف محدود و در حد حجاب و عفاف است ولی حوزه ماموریت آن وسیع تر و شامل معروفات و منکرات در حوزه اجتماعی و اقتصادی و .

را در بر می گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان اضافه کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده، از نظر مردم بزرگترین منکرات در جامعه، عدم برخورد مسؤولین با منکرات، رفتارهای بدمسؤولان با مردم، عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست راهکار مقابله با فروش آبزیان حرام در هرمزگان

نشست راهکار مقابله با فروش آبزیان حرام در هرمزگان