مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-25سياسي

اتاق بازرگانی فارس در سیستان و بلوچستان مدرسه می سازد


عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی فارس از ساخت و بازسازی تعدادی از مدارس مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان با حمایت فعالان اقتصادی خبر داد.

- یلدا راهدار شنبه 5 بهمن در همایش مسئولیت اجتماعی اثربخش و توسعه پایدار، گفت: اگرچه اتاق بازرگانی استان فارس در کنار تمام مردم کشور در حوادث طبیعی حضور داشته اما با حمایت فعالان اقتصادی، بازسازی و ساخت تعدادی مدرسه را بر عهده گرفته است.

او همچنین از راه اندازی کمپین همه ما مسئولیم در اتاق بازرگانی فارس خبر داد و گفت: امروز همه برای آنچه که پیرامون ما اتفاق می افتد، مسئولیم و به همین دلیل اقدام به راه اندازی این کمپین کردیم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس در تشریح اهداف راه اندازی این کمپین، گفت: امید است بتوانیم با این کمپین باری از روی دوش جامعه برداریم؛ البته در این زمینه سازمان های مردم نهاد، فعالان اقتصادی و انجمن ها نقش اساسی دارند.

راهدار ادامه داد: اتاق بازرگانی در سال های گذشته به موضوع مهم مسئولیت های اجتماعی پرداخته اما در دوره نهم به شکل ویژه کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری و مسئولیت اجتماعی را برای منسجم کردن فعالیت ها در حوزه اجتماعی راه اندازی کرده است.

او گفت: فعالیت هایی در حوزه مصونیت اجتماعی طی 9 ماه گذشته در این کمیسیون ساماندهی و اجرایی شده که مرکز پایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی فارس در سیستان و بلوچستان مدرسه می سازد

اتاق بازرگانی فارس در سیستان و بلوچستان مدرسه می سازد