مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-25پزشكي

کرونا ویروس درمان اختصاصی ندارد / هشدار به تجار و افرادی که با حیوانات در ارتباطند


عضو کمیته کشوری آنفلوآنزا با تاکید بر این که ویروس کرونا واکسن و درمان اختصاصی ندارد، رعایت بهداشت فردی را تنها راه مقابله با این ویروس دانست.

- "کرونا ویروس" درمان اختصاصی ندارد / هشدار به تجار و افرادی که با حیوانات در ارتباطند عضو کمیته کشوری آنفلوآنزا با تاکید بر این که ویروس کرونا واکسن و درمان اختصاصی ندارد، رعایت بهداشت فردی را تنها راه مقابله با این ویروس دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود مردانی - فوق تخصص بیماری های عفونی و گرمسیری با اشاره به بروز موارد جدید حاد تنفسی در شهر ووهان کشور چین و موج نگرانی در سراسر دنیا در رابطه با شیوع و همه گیری این بیماری، به ایرانیانی که در چین اقامت دارند و یا قصد خروج از کشور به مقصد چین را به هر دلیلی دارند توصیه کرد: افرادی که در چین اقامت دارند باید از تردد غیر ضروری به شهرها و مناطق درگیر با این بیماری پرهیز کنند و به هموطنان و تجار ایرانی نیز توصیه می کنم از سفر غیر ضروری به مقصد چین تا اطلاع ثانوی جدا خودداری کنند.

این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اطلاعیه سفارت ایران در پکن چین خاطرنشان کرد: در این اطلاعیه از هموطنان درخواست شده با توجه به شیوع این بیماری در چین حتما مقصد خود را در چین قبل از رفتن رصد و از تردد در اماکن مشکوک و آلوده خودداری کنند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ویروس درمان اختصاصی ندارد / هشدار به تجار و افرادی که با حیوانات در ارتباطند

کرونا ویروس درمان اختصاصی ندارد / هشدار به تجار و افرادی که با حیوانات در ارتباطند