مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:252020-01-25اجتماعي

نیازمند افزایش سنت حسنه وقف در ری هستیم


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ری با اشاره به اینکه در شهرستان ری برای بیماران صعب العلاج و سرطانی موقوفه نداریم گفت: نیازمند افزایش سنت حسنه وقف در ری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی صادقی ظهر شنبه در نشست تخصصی با مؤسسات خیریه طی سخنانی با اشاره به عملکرد یک ساله اداره اوقاف در شهرری اظهار داشت: طی یکسال اخیر تعامل خوبی با نهادهای حمایتی مثل بهزیستی، کمیته امداد، خیریه، مساجد و موقوفات داشته ایم.

صادقی بیان داشت: با تمام توان از همه امکانات بهره گرفته ایم تا عزیزانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند در حد توان مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی با تاکید بر نیت واقفان گفت: افرادی که مراجعه می کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که در حیطه نیت واقفان درخواست داشته باشند هر چند در حد توان تمام درخواست ها را پاسخگو بوده ایم و تمام تلاش خود را کرده ایم که مردم و مراجعین درگیر کاغذ بازی های مرسوم نشوند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ری با اشاره به نشست ها و تفاهم نامه هایی که با بیمارستان فیروزآبادی و دارالشفا داشته اند افزود: در نظر داریم تا خانواده های آسیب پذیر و عدم تمکن مالی ضعیف تر را به خوبی حمایت کنیم که بعضاً این افراد توسط 6 امام جمعه در حسن اباد، باقر شهر، کهریزک و ری به این اداره معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند افزایش سنت حسنه وقف در ری هستیم

نیازمند افزایش سنت حسنه وقف در ری هستیم