مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-25سياسي

لزوم ساماندهی موسسات قرآنی در استان اصفهان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بر ساماندهی موسسات قرآنی تاکید کرد.

- ، مرکز اصفهان؛ آیت الله طباطبایی نژاد در نشست شورای فرهنگ عمومی گفت: پس از انقلاب اسلامی مسئله قرآن گسترش خوبی پیدا کرده و مدارس قرآنی نیز تشکیل شده به طوری که در برخی از این مدارس، طلاب ماهی یک جز قرآن کریم حفظ می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با تاکید بر لزوم نظم در سطح تصمیم گیری فعالیت های قرآنی افزود: نباید هیچ موسسه قرآنی بدون مجوز تشکیل شود که در این زمینه نیازمند شورای سیاست گذاری مشخص و منظمی برای موسسات قرآن و عترت به منظور تنظیم این قبیل فعالیت ها هستیم.

عباس رضایی نائب رییس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه این قبیل جلسات به منظور همدلی و هماهنگی بیشتر بین دستگاه های اجرایی برگزار می شود، گفت: در این جلسه به عنوان شورای فرهنگ عمومی مباحث مورد نیاز فرهنگ عمومی از قبیل اسراف و تبذیر، فضای مجازی و.

بر مبنای تعالیم و مفاهیم قرآنی بررسی شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر لزوم سازمان دهی موسسات قرآنی استان افزود: کارگروه قرآن و عترت استان ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل شود تا پیرامون مسائل موسسات قرآن و عترت یک مجموعه واحد تصمیم گیری کند و پژوهشی پیرامون نقش قرآن آموزان در کاهش آسیب های اجتماعی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی موسسات قرآنی در استان اصفهان

لزوم ساماندهی موسسات قرآنی در استان اصفهان