مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-25سياسي

در دیدار نماینده ولی فقیه در حج با مراجعه عظام چه گفته شد؟


مراجع عظام تقلید در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر جایگاه وزین زائران ایرانی و رعایت قوانین کشور میزبان تاکید کردند.

- مراجع عظام تقلید در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر جایگاه وزین زائران ایرانی و رعایت قوانین کشور میزبان تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در سفر به قم به طور جداگانه با حضرات آیات عظام تقلید وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی و سبحانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت به تشریح فعالیت ها و تلاش های گسترده بعثه مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف فرهنگی و اجرایی حج پرداخت و مراجع عظام تقلید رهنمودهای ارزشمند و سازنده ای را در این خصوص ارائه کردند.

ایران را وارونه نشان می دهند آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار سرپرست حجاج ایرانی، حج را آبروی اسلام و تشیع دانست و بر لزوم ارائه آموزش های لازم به حجاج تاکید کرد و یادآور شد: شرکت در نماز جماعت، دوری از کارهای خلاف شأن حجاج، احترام به قوانین کشور میزبان از جمله موضوعاتی است که زائران در این سفر معنوی به این مسائل بیشتر اهتمام ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار نماینده ولی فقیه در حج با مراجعه عظام چه گفته شد؟

در دیدار نماینده ولی فقیه در حج با مراجعه عظام چه گفته شد؟